• Ekstraordinært kommunalt næringsfond Covid-19

Av Regine Berglund,
    .

Covid-19-utbruddet har gitt store utfordringer for næringslivet i mange kommuner. Tilskuddet skal sette kommuner i stand til å legge til rette for økt aktivitet, sysselsetting og verdiskaping basert på lokale utfordringer, behov og potensial. Søknadsfrist 25. oktober 2021

• UNGDOMS- OG JUNIORKLUBBEN HAVGAPET

Av Kristian Stråmyr,
    Ungdomsklubben

Klubben er et gratis fritidstilbud til barn og unge mellom 6 og 18 år inndelt i ulike aldersgrupper. Vi holder til i egne lokaler i underetasjen på Røst skole med kort vei til Querinihallen, kunstgressbane og lekeplass.

• Jobb i Lånekassen og bo på Røst?

Av Regine Berglund,
    .

Lånekassen søker etter teknologer og legger samtidig til rette for at søkere kan velge hvor i landet de nye ansatte vil jobbe fra. Hva med å kombinere en stilling i en landsomfattende organisasjon med å bo og leve i et oversiktlig og aktivt lokalsamfunn, i Lofoten? Røst er en særegen kombinasjon av et levende fiskeri- og jordbrukssamfunn med en åpen og internasjonal kultur.

Tlf. 76 05 05 00
postkasse@rost.kommune.no