Vi trenger:
1  sykepleier  1 års vikariat. 100 % stilling
1 Sykepleier Sykehjem 2 års vikariat med mulighet for fast ansettelse. 100 % stilling.

Har du hørt om Øyriket Røst? kommunen ytterst i Lofoten med rundt 500 innbyggere, med plass til enda flere?! Øyriket som er verdens nordligste sted uten vinter etter meteorologiske definisjoner, med masse himmel og magisk lys. Samfunnet bråvekkes i februar og mars til en heftig Lofotfiskesesong som ikke kan beskrives, men må oppleves. Røst er øysamfunnet som ønsker å satse sterkt mot unge.

Lokal fiskebåt

Har du Helsefaglig bakgrunn og kunne tenke deg å oppleve noe av dette ønsker vi å høre fra deg.

Dine nye kollegaer?

Har du autorisasjon som Sykepleier   Da kan vi tilby deg:

100 % stilling vikariat  Sykepleier Hjemmetjenesten.

100 % stilling vikariat Sykepleier sykehjem 2 år. med mulighet for fast ansettelse fra Høst 2024.

Arbeidsområder vil være både sykehjem og hjemmetjeneste. Ansvar for KAD seng og  vaktordning for bistand til lege i vakt vil inngå i turnusen.  Om du har erfaring fra legevakt og beredskap, eller kanskje kan mye om velferdsteknologi  vil du være en viktig medvirker til utvikling av helsetjenestene på Røst.

ta kontakt om dette kan være noe for deg.

Skriftlig søknad kan sendes direkte på e-post,

postkasse@rost.kommune.no

Eller via eDialog - sikker innlevering av post til Røst kommune.

Har du spørsmål til noen av stillingene kan du kontakte:

Kine Jensen , Leder sykehjem og Hjemmetjeneste tlf 76050532/ 97132319

Rannfrid Myran, kommunalsjef Helse og omsorg tlf.  76050518/ 95794137