Arbeidsoppgaver:

  • regnskapsføring
  • bidra med fakturering
  • bidra med lønnsutbetalinger
  • bidra i arbeidet med klimabudsjett og klimaregnskap
  • bidra med prosjektarbeid
  • bidra i økonomisjefens daglige arbeid
  • delta aktivt i utviklingsarbeidet i kommunen

Kvalifikasjoner:

  • relevant høyere utdanning - lang erfaring med kommuneregnskap (min. 3 år) kan erstatte kravet om høyere utdanning
  • erfaring med kommunal regnskapsføring
  • kjennskap til relevante dataverktøy og systemer innen det kommunale økonomiområdet
  • god muntlig og skriftlig framstillingsevne

Røst kommune ser etter en økonomimedarbeider som:

  • er åpen, involverende og samarbeidsorientert
  • er god på kommunikasjon og relasjonsbygging
  • er resultat og utviklingsorientert
  • har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne

Vi tilbyr:
Gode pensjonsordninger. Lønn etter avtale. Arbeidssted er Røst rådhus.

Søknadsfrist: 13. mai 2024

Tiltredelse: 1. september 2024 eller etter avtale

Kontaktpersoner: Økonomisjef Johannes Hausken, tlf. 450 64 689, og kommunedirektør Vigdis Bolås, tlf. 907 44 719.

Søknad sendes postkasse@rost.kommune.no og må inneholde komplett CV med oversikt over utdanning og praksis. Skriv også gjerne noe om din motivasjon for å søke stillingen. Attester, vitnemål og referanser vil bli etterspurt ved behov.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Røst kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.