Økonomimedarbeider i Røst kommune
Røst kommune har ledig 100 prosent fast stilling som økonomimedarbeider. Nærmeste overordnet er økonomisjefen.
Arbeidsoppgaver:
- regnskapsføring
- bidra med fakturering
- bidra med lønnsutbetalinger
- bidra i arbeidet med klimabudsjett og klimaregnskap
- bidra med prosjektarbeid
- bidra i økonomisjefens daglige arbeid
- delta aktivt i utviklingsarbeidet i kommunen
Kvalifikasjoner:
- relevant høyere utdanning - lang erfaring med kommuneregnskap (min. 3 år) kan erstatte kravet om høyere utdanning
- erfaring med kommunal regnskapsføring
- kjennskap til relevante dataverktøy og systemer innen det kommunale økonomiområdet
- god muntlig og skriftlig framstillingsevne
Røst kommune ser etter en økonomimedarbeider som:
- er åpen, involverende og samarbeidsorientert
- er god på kommunikasjon og relasjonsbygging
- er resultat og utviklingsorientert
- har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
Vi tilbyr:
Gode pensjonsordninger. Lønn etter avtale. Arbeidssted er Røst rådhus.
Søknadsfrist: 13. mai 2024
Tiltredelse: 1. september 2024 eller etter avtale
Kontaktpersoner: Økonomisjef Johannes Hausken, tlf. 450 64 689, og kommunedirektør Vigdis Bolås, tlf. 907 44 719.
Søknad sendes postkasse@rost.kommune.no og må inneholde komplett CV med oversikt over utdanning og praksis. Skriv også gjerne noe om din motivasjon for å søke stillingen. Attester, vitnemål og referanser vil bli etterspurt ved behov.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Røst kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.